msp00ememag

Alla inlägg under juli 2012

Av Emmiish Emmiishsson - 24 juli 2012 15:54

Jepsipepsi!

Nu ska ni få öppna paketet genom att trycka hääär!!!

Tycker ni det bra braaah??!! :DDD

Av Emmiish Emmiishsson - 23 juli 2012 16:28

  Fick en liten fråga som rörde hjärtat (i) (Haha jag kanske ska bli poesiskrivare?) xD

 

Jag menar det tar lååång tid att göra filmerna och så får man inget "Bra film (Y)"..! 8DD

Nää nu ska jag fortsätta på överaskningen!

/Emmiiish

Av Emmiish Emmiishsson - 22 juli 2012 23:17

Men jag har haft fullt upp med att fixa överaskningen :D

Kan ni gissa vad det är?? :DD

Nää.. Men nu sitter Molly hunden och snarkar brevid mig :]

Ska sovaa :(

/Emmiish

Av Emmiish Emmiishsson - 22 juli 2012 15:27

Snart ska jag göra sista delen också 8D Men vet inte hur den ska va ?

Aja, här får ni en liten Sneakpeak på del 8 som kommer ut snart :8

 

 

 

 

Tadaaaah!

Späännande eller? Eller ska man säga Ou? För er som undrar så betyder Ou eller på franska xD

Jag ska läsa franska i sexan!


Lite mer om dagen xD

Jag var på välö centrum och klippte mig och köpte ett par rosa converse :8

Låga converse asså! Så de va de ja 8D

/Emmiish


Av Emmiish Emmiishsson - 22 juli 2012 10:58

Saknat mej? :´)

Jag är ju i Skåånee :D xD Kommer vara här ca 2 veckor till men internet fanns här jauu :D

Jag har inte svarat på frågestunden än men håller den liite längre 8D

Vill ju ha fler frågor xD


Men jag hatar att msp alltid ändrar grejer Dx

 

/Emmiish

Av Emmiish Emmiishsson - 15 juli 2012 12:40

Så vi får se om det blir bra uppdatering..

Men kom ihåg att kommentera!! Snälllaaa..

Det är såååå tråkigt att blogga om man inte får något svar, jag tror många boggare håller med mig..!

Så kan vi se hur bra ni är..? Btw så har jag en lite SUPRISE till er ;)

Kan ni gissa vad det är?

Av Emmiish Emmiishsson - 15 juli 2012 00:52

Vad tkr ni? :O

Blogg.se kan man hålla på mer med sin design osv..

/Emmiish

Av Emmiish Emmiishsson - 14 juli 2012 23:53

Tänkte visa er hur min statistik ligger till..

 

Maj: Ååh så bra! (I)

Juni: Njaa.. statistiken försvann när jag slutade blogga.. :((

Juli: Statistiken ligger gaanksa bra, men vill helst ha fler läsare :)


Jypp.. Men ska försöka göra så att statistiken höjs.. ju fler nlägg jag gör desto fler läsare får man, right? :D

/Emmiish

Presentation

   

Hej gubbar och gummor 8DD Välkommen till min msp blogg! Här skriver jag om msp helt enkelt xD Jag e 12 år ocksåå.. jag gillar bajskörvar :'D

Fråga mig

3 besvarade frågor

Chatt

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Omröstning

Har du sett min chatt? xDD
 Nääee.. Sorrysorryy
 Pallar nt.. (N)
 Jaa såå braa! Jag har skrivit ngt till deeej ;**
 Jaa de har jaag xDD
 Nääee men ska göra de nu 8D

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Min msp!

Om ni vill bli vän med mig på msp så heter jag 00ememag

Fom another countryy??


Ovido - Quiz & Flashcards